blog blog .

blog

قالب ضد صوت گوش

ساخت قالب ضد صوت گوش
ساخت قالب ضد صوت گوش با هدف محافظت از گوش در برابر صداهای بلند و آزاردهنده صورت می گیرد. همگی ما در محیط زندگی و کار خود صداهای مختلفی را می شنویم. معمولا صداهایی که در اطراف ما ایجاد می شوند، در سطح ایمن قرار دارند و آسیبی به سیستم شنوایی ما وارد نمی کنند.

اما گاهی اوقات، شدت صداها به قدری زیاد است که از این حد ایمن می گذرد. چنین صداهایی برای شنوایی انسان مضر هستند. زمانی که انسان برای مدتی در معرض این صداها قرار بگیرد، دچار مشکلات شنوایی می شود. در این حالت، ساختارهای حساس گوش داخلی فرد صدمه می بینند. به این ترتیب، قدرت شنوایی انسان کاهش می یابد. کم شدن شنوایی بر کیفیت زندگی افراد تاثیر می گذارد. برخی افراد برای جلوگیری از این مسائل، از قالب های ضد صوت گوش استفاده می کنند.


قالب محافظ گوش
قالب هایی از جنس سیلیکون نرم و انعطاف پذیر هستند که متناسب با گوش افراد ساخته می شوند. این قالب ها ضد حساسیت بوده و قابل شستشو می باشند. سطح بیرونی قالب های محافظ گوش با مواد نانو پوشیده شده است.

قالب محافظ گوش

انواع قالب های محافظ گوش

1- قالب های محافظ ضد آب
2- قالب های محافظ ضد صوت

انواع قالب های محافظ گوش

 

قالب ضد صوت گوش

بسیاری از افرادی که در محیط پر سر و صدا زندگی می کنند و هر روز در معرض صداهای ناهنجار می باشند، از این قابل ها استفاده می کنند. شغل برخی از افراد هم ایجاب می کند که ساعات طولانی در محیط شلوغ باشند. آنها با استفاده از قالب های ضد صوت گوش می توانند آسیب های شنوایی و استرس های ناشی از سر و صدا را کاهش دهند. این تجهیزات سطح نویز ورودی به گوش را کاهش می دهند و از وزوز گوش جلوگیری می نمایند.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۸:۱۳ توسط:blog موضوع: نظرات (0)